Re: grafika do autocada ?

Autor: BartekK <sibi_at_drut.org>
Data: Thu 25 Jan 2007 - 13:35:12 MET

Mich@l napisał(a):
> Siła dedykowanych do acada kart leży właśnie w optymalizowanych
> sterownikach, bo technicznie sama karta niewiele się różni od
> popularnych GeForsów czy Radeonów.
Wiem, ale to ze sie nie rozni technicznie - to mnie nie wrusza. Komputer
z dosem tez sie nie rozni technicznie od komputera z linuxem/windowsem,
a funkcjonalnosc w pewnych zadaniach jakby troche inna ;) Chcialbym po
prostu dowiedziec sie - jak w tym przypadku objawia sie ta
funkcjonalnosc, bo np wytlumaczyc sens zakupu dziecku do gier x800gto
zamiast 9250se jest latwo - bedzie duzo szybciej rysowac 3d, bedzie duzo
ladniej wygladac 3d, bedzie duzo wiecej detali widac w grach itp.

Ostatnio z okazji braku czegokolwiek innego pracowalem na moim
core2duo@2.3GHz z S3-virge 2MB pci - i nawet rozwijanie tekstowego
okienka (nie mowiac o wyswietleniu www z flashem i paroma jpg) to byl
dramat na skale windowsa xp z pentium1.

> To nie haracz, to dopłata do solidnej pracy programistów sterownika.
Dobra, ale na co sie przeklada ta ich ciezka praca? Proboje sie
dowiedziec na grupie pl.costam.cad ale tam panuja raczej opinie "do cada
jest potrzebna porzadna grafika, najlepiej >1000zl". Niezbyt to do
mojego umyslu technicznego dociera :), potrzebuje argumentow.