Re: zasilacz 200W

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Thu 25 Jan 2007 - 13:07:27 MET

Osobnik posiadający mail dddd@ddd.d. napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> Mam obudowę od jakiegoś desktopowego compaqa z zasilaczem 200W
> (oryginalny jaki dał compaq).
> Pytanie czy uciągnie:
> procek athlon 1,2GHz
> hdd 80Gb
> nagrywarkę dvd
> klawiatura i myszka ps2
> karta sieciowa pci
>
> Niepokoi mnie ta nagrywarka bo komputer chodzi bez niej ale nie wiem
> czy mogę ją dołożyć?
> Szkoda mi trochę kasy na nowy zasilacz (ale szkoda też danych na hdd
> jakby zasilacz mial go spalic) bo komputer jak widać jest
> [...]
mozesz ryzykowac, jednak...
Ja miałem troche bardziej rozbudowany zestaw, ae zasilacz 250W - działał w
domku jednorodzinnym, w bloku juz nie chciał.
Do twojej konfiguracji kupisz porzadnego fortrona za 50 zł z mocna linia 5V
- ja bym sie nie zastanawiał.

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Każde dziecko jest poniekąd geniuszem w oczach swych rodziców,
a każdy geniusz dzieckiem."  Artur Schopenhauer