Re: Jak ustawic 1680x1050 na Matroxie g550?

Autor: PAndy <pandrw_cutthis__at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 25 Jan 2007 - 13:09:11 MET

"Andrzej" <droni@wp.pl> wrote in message
news:1169723362.809335.217390@j27g2000cwj.googlegroups.com...
Popularna wersja tej karty G55+MDHA32DRF.
To rozdzielczości uzyskane przez nią to, dla 1 - wyjścia
analogowego -max 2048 x 1536, dla 2 -wyjścia - 1600x1200. jednak w
przypadku podłączenia monitora DVI tylko 1280x1024.

Tego ograniczenia nie mają już nowsze karty z serii P

Nie wiem jaki mostek DVI zostal zastosowany na Matroxie ale o ile sie
orientuje by wyjscie bylo zgodne z spec'iem i logo DVI to powinno
wspierac iles standardowych formatow ekranu.
Osobiscie sprawdzilbym czy nie jest to ograniczenie wylacznie w software
(czesto ogranicza sie np w EDID do kilku rozdzielczosci gdy sama
elektronika bez klopotu poradzi sobie z innymi trybami - trzeba
sprobowac).
No i pisze to tak troche teoretycznie bo jakos nigdy Matrox mnie do
siebie nie przekonal.