zasilacz 200W

Autor: gg <dddd_at_ddd.d.>
Data: Thu 25 Jan 2007 - 10:31:40 MET

Witam

Mam obudowę od jakiegoś desktopowego compaqa z zasilaczem 200W (oryginalny
jaki dał compaq).
Pytanie czy uciągnie:
procek athlon 1,2GHz
hdd 80Gb
nagrywarkę dvd
klawiatura i myszka ps2
karta sieciowa pci

Niepokoi mnie ta nagrywarka bo komputer chodzi bez niej ale nie wiem czy
mogę ją dołożyć?
Szkoda mi trochę kasy na nowy zasilacz (ale szkoda też danych na hdd jakby
zasilacz mial go spalic) bo komputer jak widać jest niskobudżetowy ale
jeżeli trzebaby go wymienić to jaki byście polecili?
Kiedyś słyszałem że modecomy z jakiejś serii były ok i w miarę rozsądnej
cenie...
Proszę o propozycję...

--
pozdrawiam