obudowy a przenoszenie drgań

Autor: <piter.17_at_wp.pl>
Data: Thu 25 Jan 2007 - 10:29:40 MET

Mam dylemat, chcę kupić obudowę bez zasilacza, za cenę do 200 zł,
przy czym zależy mi na jednym: żeby nie przenosiła drgań na
obudowę i tym samym nie wydzielała tego .... dźwięku jaki wydziela
moja obecna obudowa.

Chodzi mi zatem o stabilną konstrukcję, która nie będzie
przejmować wszystkich drgań z HDD, czy DVD na siebie - czy coś
możecie mi polecić?
(coś sprawdzonego, bo w tych testach to takie bzdury piszą, jakby
ktoś im za to płacił, aby z chały zrobić hit sezonu ;-( )

pozdr

Marek S.