Re: Jakosc dzwieku zintegrowanego a SBLive!

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 25 Jan 2007 - 10:25:17 MET

epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < Artur(m)
>Dopóki nie zdefiniujemy (na potrzeby naszej dyskusji) pojęcia kodek (codec),
> Andrea ma rację. Kodowaniem może być wypowiedzenie dowolnego słowa.

No dlatego właśnie napisałem (ze dwa posty później), że przy tak
dowolnym pojmowaniu kodowania i dekodowania możemy dojść do wniosku, że
kodekiem jest tranzystor, czy wręcz dioda.

--
  Kruk@ -\                   | Coming  soon, Rick Borganis starring in "Ho-
          }-> epsilon.eu.org | ney, I Assimilated the Kids