Re: Serwis sirius.pl

Autor: Maciek <imorthorn_at_wp.pl>
Data: Thu 25 Jan 2007 - 10:17:22 MET

> Takie problemy wynikaja glownie z nadmiaru posrednikow pomiedzy klientem a
> producentem.
> A a jakoscia slabo oplacanej kadry w sklepach to wiadomo jak jest.

To prawda - ale powinni sobie wypracować jakiś system współpracy z
najbliższym pośrednikiem i egzekwować warunki. Posrednik mówi ze przysle
karte na następny dzień i nie przysyła - coś chyba z tym powinno się zrobic.
Pewnie łatwo się mówi :(
Ja też powinienem po 14 dniach zażądać pieniędzy ale mnie zwodzili tą nową
kartą która już ponad tydzień idzie do Wadowic.

A co do pracowników - ja wiele nie oczekuje - tylko uczciwego postawienia
sprawy. A nie informacji że coś będzie załatwione a nie jest i tak kilka
razy. Ja bym się pod ziemię zapadł ze wstydu na ich miejscu.

No nic - ja już tam nic nie kupię, choć wiem ze miałem wyjątkowego pecha i
pewnie w 90% przypadków wszystko jest szybko i jak należy załatwiane.
Ale się zraziłem i już.