Re: Pendrive PQI U339 1 GB i wolny zapis

Autor: news2 <news2xxx_at_op.pl>
Data: Thu 25 Jan 2007 - 01:23:18 MET

Dzieki za informacje. Niestety do za duza rewolucja jak na jeden pendrive
z ta instalka VIA 4in1.
Mam troche sprzetu i nie chce potracic wszystkich ustawien. Zainstalowalem
sme drivery USB z VIA
ale nic to nie dalo poza zmiana nazw z polskich na angielskie w Menadzerze
Urzadzen.
Patch do Windy instalowalem wczesniej tez bez skutku. Raz wykrywal
automatycznie (ale tez wolny) a raz pytal o stery do pendriva. Probowalem
tez innego sterownika z innego pendriva i to samo tzn. czyta na poziomie
10 mb/s a zapisuje ok. 0,6 mb/s.
Wczesniej (teraz nie wiem po tej calej instalparty) bez zadnych problemow
czytnik Hamy ladnie czytal i zapisywal karty z aparatu na poziomi 4 mb/s
(max w XD). Stary pendrive 128 mb czyta 5 mb/s i zapisuje 2,5 mb/s i teraz
i wczesniej. Zmiany portow (4) nic nie daly, mysle ze sterowniki aktywuja
sie automatycznie niezaleznie od portu. Na plycie sa piny na dodatkowy
modul USB ale nie mam mozliwosci sprawdzenia na razie.
Przy starcie Windy jeszcze w dosie podaje mi 3x USB 1.0/1.1 Universal Host
Contr. i 1x USB Enhanced Host Contr.
W menedzerze mam 3x Glowny koncentrator USB
                  3x VIA PCI to USB Universal Host Contr.
                  1x VIA PCI to USB Enhanced Host Contr.
i dodatkowo jak wloze pendriva to na oryginalnym sterowniku mam "High
Speed USB Flash Disk"
a na chyba windowsowym "Urzadzenie pamieci masowej USB"

dzieki, pozdrawiam