Re: Seagate ryczy, warto więc Samsunga?

Autor: Mariusz <mk_NOSPAM_at_popnet.pl>
Data: Wed 24 Jan 2007 - 23:07:19 MET

>W nowym sprzecie mam dysk Seagate Barracuda 10 SATAII, 250Gb, 16MB cache
Czy to ten z seria "for RAID"? Miałem kiedyś baracude (7) na sata i po
całych 2 dniach czymprędzej odsprzedałem ją bo w postoju dysk jakby go ie
było, ale tylko drgnęła głowica to wytrzymac sie nie dało. Używam Hitachi,
ale pomyślałem o tych nowych ES chyba mają oznaczenie, ale skoro skrobanie
głowic "bez zmian" w nowych segatach to cvhyba jednak odpuszczą tą firmę na
dłużej... WD wyje motorem, seagate głowicami, czy nie ma całkiem cichych
dysków?

--
Mariusz