Re: Podejrzanie niska cena laserowki

Autor: Gizmo <gizmo_at_wytnijto.list.pl>
Data: Wed 24 Jan 2007 - 23:06:59 MET

W wiadomości news:45B7BBFC.7010501@tlen.pl
Eltok <eltok@tlen.pl> napisał(a):

> A po co Ci do użytku domowego taka wydajna i droga. Kup XEROXA Phasera
> 3117 za ok. 250 zł. Mam taką od kilku miesięcy i nie narzekam. Dobra
> firma....

No wlasnie chodzi o to, ze nie jest droga :)
400 zlociszy za taki sprzet to naprawde niewiele.
Rzeczywiste 1200x1200 dpi, 28 str./min. pamiec 32 MB,
obsluga PCL, PS 3, szybki procek itd.
Pytanie, czy nie posiada jakichs powaznych ukrytych
wad lub co gorsza - nie stwarza zagrozenia
dla zdrowia, bo i takie kwiatki sie zdarzaja.

--
Pozdrawiam
Gizmo