Re: sposób na jakość obrazu w dużych rozdzielczościach w 2D oraz 3D

Autor: mookie <mookie_at_epf.pl>
Data: Wed 24 Jan 2007 - 18:22:52 MET

Hmm, to wiadome że ostrość przy 60Hz pewnie się poprawi, lecz nie
chciałbym iść w tą stronę ze względu na dobro mojego wzroku.
Co do monitorów LCD - nie jestem do nich przekonany to po pierwsze, a
te do których jestem przekonany kosztują kilka tys zł, a to jak dla
mnie poważna suma (jeszcze jestem na studiach).
Z rozdzielczości 1600x1200 również nie chciałbym rezygnować -
często koduję, i jest to bardzo wygodne gdy rozmieszczając "po
kątach" wszystkie panele i toolbary ma się duży obszar roboczy
edytora.
Dowiedziałem się w międzyczasie że bez problemu da się wsadzić
dwie grafiki do peceta - (AGP/PCI-E oraz PCI), teraz pozostaje pytanie
jaka grafika da mi dobry obraz - myślałem o MATROX G450 na PCI,
jednak ciężko znaleźć jakieś opinie lub testy i nie wiem czy da
rade wyciągnąć to moje 1600x1200 @ 85Hz. A może ktoś z Was
poleciłby jakąś dobrą grafikę na PCI?

--
Pozdrawiam, radek.