Re: LCD do zastosowan czysto biurowych....

Autor: QkamCoSieDzieje <qkam_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 24 Jan 2007 - 17:48:34 MET

Użytkownik "Artur Mariański" <none@none.pl> napisał w wiadomości
news:ep5okq$cac$1@news.onet.pl...

> Specjalnie dla Ciebie zrobilem test i obraz jest bardzo dobry ,majac

Dzieki za poswiecenie i uwagi :)

> Sirius - 986 brutto + transport GLSem 19 zł
> Agito - 872 brutto + transport UPSem 7,50 zł (wiedze ze przez tych
> kilka dni cena monitora spadla nawet o kilkanascie zlotych, ja placilem
> wiecej...)

Kurde, chcialem uniknac jakos zakupow przez net, ale chyba bede jednak
skazany na ta forme zakupu. Dzisiaj pytalem o cene tego monitora w
komputerowym "za rogiem" i moga mi go sprowadzic za 990 PLN :) Chyba jednak
warto zaoszczedzic ta stowke i opic za nia udany zakup ;)

Jeszcze raz dzieki.

--
Pozdrawiam
Qkam