Re: LCD do zastosowan czysto biurowych....

Autor: Artur Mariański <none_at_none.pl>
Data: Tue 23 Jan 2007 - 20:45:30 MET

Obywatel(ka) QkamCoSieDzieje dnia 2007-01-23 doniósł(a), że:

> Dzieki :) Chyba zaraz zloze zamowienie w Siriusie i bede
> niecierpliwie czekal na przesylke. A jeszcze jedno pytanko. Jak z
> kątami widzenia? Czy lezac np 2,5 m od monitora i jakies 0,5 m nizej
> bede mogl spokojnie ogladac filmy, czy raczej bede musial kombinowac
> z jakims przechylaniem monitora? ;)

Jak dla mnie to katy sa rewelacyjne, zwlaszcza gora-dol.
Specjalnie dla Ciebie zrobilem test i obraz jest bardzo dobry ,majac
oczy o 1m ponizej poziomu srodka ekranu. Nizej nie udalo mi sie zejsc,
bo nie mial mi kto potrzymac wyzej monitora :)

Poza tym, wbrew temu co niektorzy pisali o tym monitorze, ma calkiem
wystarczajace zakresy regulacji gora-dol jednym plynnym ruchem.

W przypadku regulacji w dol, niektorzy moga zatrzymac sie w jednym
punkcie (stawia opor jakby to byl koniec regulacji) i wtedy faktycznie
ma sie wrazene, ze niewielka jest ta regulacja, ale przylozenie
wiekszej sily sprawia, ze ten punkt sie mija i dalej mozna pochylac
ekran.

Ze swojej strony moge polecic Agito.pl. Nie wiem jak Sirius, ale w
Agito obsluga jest naprawde na wysokim poziomie. Tylko nie wiem jak z
dostepnoscia w tym dokladnie momencie, bo ten monitor to zdaje sie, ze
calkiem chodliwy towar.
Wlasnie spojrzalem na ceny - w Agito jest ponad 100 taniej i dodatkowo
roznica w transporcie

Sirius - 986 brutto + transport GLSem 19 zł
Agito - 872 brutto + transport UPSem 7,50 zł (wiedze ze przez tych
kilka dni cena monitora spadla nawet o kilkanascie zlotych, ja placilem
wiecej...)

P.S. nie jestem pracownikiem Agito.pl, ale zasluzyli na reklame z mojej

         Artur Mariański