Re: LCD do zastosowan czysto biurowych....

Autor: Qlfon <rav_at_life.pl>
Data: Wed 24 Jan 2007 - 21:26:07 MET

QkamCoSieDzieje napisał(a):

> Kurde, chcialem uniknac jakos zakupow przez net, ale chyba bede jednak
> skazany na ta forme zakupu. Dzisiaj pytalem o cene tego monitora w
> komputerowym "za rogiem" i moga mi go sprowadzic za 990 PLN :) Chyba
> jednak warto zaoszczedzic ta stowke i opic za nia udany zakup ;)
To samo u mnie, oklo 1000. jak podalem cene netowa to sprzedawca
sprawdzil czy mowie serio na skapcu, potem sie troche zagotowal i
stwierdzil, ze idzie dzwonic do Benq z pytaniem dlaczego gdzies to mozna
sprzedac po 860 zl gdzie dla niego to jest ponizej zakupu. A bylem w
najwiekszym lubelskim sklepie z hardwarem:)

--
Ania - l'ultimo,
i nóżka chodzi,