Re: Benq FP91GP a FP91G_P

Autor: Artur Mariański <none_at_none.pl>
Data: Wed 24 Jan 2007 - 14:34:36 MET

Obywatel(ka) Marek dnia 2007-01-24 doniósł(a), że:

> Witam
>
> Na wszystkich zdjęciach jest na monitorze P zaraz po G
> FP91GP Zakupiłem monitor FP91G P Dokładny napisa na monitorze
> To jest jakiś inny model Jakiś wybrakowany czy coś?
> Na zadnym ze zdjęć z necie nie ma ogdtepu miedzy G a P co o tym
> Sadzicie ? Jak sprawdzić czy monitor ma parametry jakie powinien
> miec ???

U mnie jest dokladnie tak samo jak u Ciebie. Moze te wypuszczane teraz
tak maja ? Ja mojego mam od wczoraj.
Benq nie ma innego modelu o takim oznaczeniu, jedynie FP91G+, ale one
sa wyraznie tym plusem oznaczone.

Arest np teraz w ofercie tez ma FP91G P i to wciaz ta sama matryca z
tymi samymi parametrami
http://www.arest.pl/index.php?inc=produkt&ID=5308&katid=22&grupa=109

Swoja droga w tytule oznacony jako GP, bez spacji, ale juz w
specyfikacji ze spacja

--

         Artur Mariański