Moze tym razem to Radek jest winny....

Autor: Miron Wojciechowski <kevinstar_at_interia.pl>
Data: Tue 23 Jan 2007 - 22:56:50 MET

płyta Soltek 75KAV, Duron 800 MHz, Radeon X800 256 MB, Seagate Barracuda 60
GB ST-360021A, Samsung 40 GB SV4084H (chwilowo niepodlaczony), DVD-ROM Asus,
384 MB RAM, WinXP SP2.

Kilka dni wczesniej pisalem o tajemniczych zwisach, tudziez restartach.
Wymieniony zasilacz z 250W na 400W sprawe prawdopodobnie polepszyl, bo
restartow nie ma. Inna sprawa, trafiaja sie dwa rodzaje zdarzen:
1. tymczasowe wstrzymanie akcji - dziala jedynie kursor, wszystko inne
zamrozone. Trwa to kilka sekund, czarny ekran, pstrykniecie monitora jakby
przestal dostawac sygnal z grafy i po chwili wszystko wraca do normy.
2. czarny ekran, klawiatura nie reaguje, ale nie widac oznak restartu. Tu
juz sprawe ratuje jedynie twardy reset.

Ktos wspomnial mi o sterownikach do grafy, o ile sie orientuje mam najnowsze
stery do Radka, co skadinand wcale nie musi byc zaleta zwazywszy na reszte
archaicznej konfiguracji. Byc moze sa to jakies typowe objawy i ktos sie z
tym spotkal?

Pozdrowienia

Miron