Re: Moze tym razem to Radek jest winny....

Autor: Adam <aaa_at_bbbb.cc>
Data: Tue 23 Jan 2007 - 23:54:28 MET

Dnia Tue, 23 Jan 2007 22:56:50 +0100, Miron Wojciechowski napisał(a):

> płyta Soltek 75KAV, Duron 800 MHz, Radeon X800 256 MB, Seagate Barracuda 60
> GB ST-360021A, Samsung 40 GB SV4084H (chwilowo niepodlaczony), DVD-ROM Asus,
> 384 MB RAM, WinXP SP2.
>
> Kilka dni wczesniej pisalem o tajemniczych zwisach, tudziez restartach.
> Wymieniony zasilacz z 250W na 400W sprawe prawdopodobnie polepszyl, bo
> restartow nie ma. Inna sprawa, trafiaja sie dwa rodzaje zdarzen:
> 1. tymczasowe wstrzymanie akcji - dziala jedynie kursor, wszystko inne
> zamrozone. Trwa to kilka sekund, czarny ekran, pstrykniecie monitora jakby
> [...]

  To pierwsze to klasyczny opis restartu akceleratora graficznego, to
drugie to pewnie totalna zawieszka systemu spowodowana przez karte graf.
  Cos podobnego mialem z moim Gigabyte Radeonem 7000 32 MB radiator, czasem
kaprysil po restarcie - resetowal mu sie akcelerator i wszystkie efekty
grficzne przeiwjania byly robione przez procesor (jak sadze), albo
zawieszal kompa, niezaleznie od wersji sterownikow (oryg. ster. ATI od 5.4
do 5.11 bodajze), potem sie ustatkowal, az w koncu chyba przegrzalo mu sie
jadro lub pamiec, pojawialy sie jakies kropki, kreski, wystarczylo pomachac
troche suwakiem okna gora-dol, by "pomachac" jego zawartoscia i caly obraz
sie rozmazywal.
  Wiec moim zdaniem bardzo mozliwe, ze zdycha Ci karta, albo sie
przegrzewa, jesli to nie sterowniki.

  Pozdrawiam Adam