Re: Moze tym razem to Radek jest winny....

Autor: BartekK <sibi_at_drut.org>
Data: Tue 23 Jan 2007 - 23:02:37 MET

Miron Wojciechowski napisał(a):
> Ktos wspomnial mi o sterownikach do grafy, o ile sie orientuje mam najnowsze
> stery do Radka, co skadinand wcale nie musi byc zaleta zwazywszy na reszte
> archaicznej konfiguracji. Byc moze sa to jakies typowe objawy i ktos sie z
> tym spotkal?
Twarde resety generowaly u mnie drivery "omega" w momentach
inicjalizacji 3d/ zmian rozdzielczosci/zmian odswiezania. A podobne jak
opisujesz chwilowe "zwisy" (czasem z udanym wyjsciem, czasem ostateczne)
- wlaczenie w biosie/systemie "usypiania" systemu po X czasu - nie
zawsze chcialo sie to obudzic, albo sam moment przechodzenia do
wstrzymania powodowal uspienie i natychmiastowe obudzenie do stanu
"zawieszonego".