Re: USB dziwny problem

Autor: Gil <gilboaWYTNIJTO_at_onet.eu>
Data: Tue 23 Jan 2007 - 22:44:41 MET

> witam
> lap Asus seria A6, AMD Turion
> Win XP SP2
>
> do lapa mam podlaczony zew. hdd, oraz podlaczam cyfre, pena, mysz i klawiare
> wszystko bylo ok, az nagle za cholere nie widzi pena, cyfry i hdd
> klawiatura i mysz dzialaja OK, ba nawet komorka podlaczona przez USB dziala.
> Co ciekawe odinstalowala (?) sie wbudowana kamera i tez jej nie widzi (mimo
> ponownej instalacji )
> W menedzerze urz. pokazuje nieznane urzadzenie na tych podpietych USB
> i za cholere nie chce zainstalowac sterownikow.
> [...]

Chyba wielę nie pomoge ale zaciekawił mnie problem bo sam mam sporo urządzeń
podpiętych pod laptop Acera - też z Tourionem.
Do pierwszego huba mam wpięte: 1dysk 300GB Samsung, 1 Dysk 320 Seagate oraz
głośniki USB Trusta. Hub zasilany. Do tego huba podpięty jest drugi i tam są 4
urządzenie tj: klawa, myszka, DVDRW LG oraz podkładka chłodząca notebook. Hub
niezasilany. Pendriva wkładam bezpośrednio do notebooka. Do portu USB notebooka
podpięty też bywa gamepad MadCatz i kamerka internetowa. Te duże dyski to
dlatego, że obrabiam amatorsko filmy DV. Przez rok nie było problemów aż nagle
głośniki USB przestały działać i teraz musze je wkładać bezpośrednio do
komputera. Przyczyny nie wyjaśniłem. Raz działają na hubie raz nie.
Wszystko inne działa bez problemów. Oprócz tego, że DVDRW o znamionowej
szybkości 16x nagrywa max 4x DVD.
Problemy ze sprzętam, który trzeba instalować są zrozumiałe ale nie potrafię
wyjaśnić problemów z podłączniem dysków.
Spróbuj jeszcze poczyścić rejestr. Mnie pomogło przy modemie ADSL, który też
kiedyś miałem na USB i były problemy z powtórną instalacją. Trzeba wywaliś
wszystkie poprzednie katalogi z instalacji i wyczyścić rejestr.
Pozdrawiam