Re: Dylemat wyboru taniego zasilacza.

Autor: Tomek Banach <tbanan_at_beztego.poczta.onet.pl>
Data: Tue 23 Jan 2007 - 22:38:55 MET

RudeBoy wrote:

> No ale Tagan ma dwa wentyle i ma wymuszony obieg powietrza. Wolniej
> sie one kreca i mniej halasuja :)
> Tak czy siak tagan za drogi. Przeinwestowal bym moj zlom.

Jak zlom i glownym priorytetem jest cisza to moze takie rozwaizanie.

http://img408.imageshack.us/img408/9268/10033806tz.jpg

Wywalasz wiatrak ze srodka wyccinasz kratke kupujesz przejsciowke 8-12cm.
Kawalek kartonu pomiedzy jako uszczelka i na koniec cichy spowolniony
wentylator 12cm. U mnie sprawdzalo sie to naprawde dobrze - znaczy bylo
cicho. Stracisz gwarancje na zasilacz tylko i byc moze bedziesz musial
wyciac kawalki obudowy :)

--
Pozdrawiam Tomek