USB dziwny problem

Autor: dyszkin <dyszkin_at_siec2000.pl>
Data: Tue 23 Jan 2007 - 20:30:55 MET

witam
lap Asus seria A6, AMD Turion
Win XP SP2

do lapa mam podlaczony zew. hdd, oraz podlaczam cyfre, pena, mysz i klawiare
wszystko bylo ok, az nagle za cholere nie widzi pena, cyfry i hdd
klawiatura i mysz dzialaja OK, ba nawet komorka podlaczona przez USB dziala.
Co ciekawe odinstalowala (?) sie wbudowana kamera i tez jej nie widzi (mimo
ponownej instalacji )
W menedzerze urz. pokazuje nieznane urzadzenie na tych podpietych USB
i za cholere nie chce zainstalowac sterownikow.
Pojawil sie tez kilka razy komunikat awaria urz USB, ale do cholery
na innych kompach dzialaja ww., zreszta jak mowie mysz i klawiara chodza
pod te USB.
Cofnalem system o 2 tyg i dupa, odinstalowalem cale USB i zainstalowalem na
nowo
i dalej dupa.
Ktos ma jakies sugestie co mozna zdzialac bo jak pomysle o formacie
to mi sie slabo robi (zreszta nawet nie moge danych zrzucic pod zew. hdd)

--
pzdr
dyszkin