Re: Czy taka konfiguracja podoła ?

Autor: dj_tonka <dj_tonka_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 23 Jan 2007 - 16:35:13 MET

> Puszczanie na raz zapisów w takiej konfiguracji nie jest dobrym
> pomysłem. Lepiej użyc juz komputera z słabszym procesorem i mniejsza
> pamięcia a z wieksza iloscia mniejszych dyskow i jakos podzilic ten
> porces backupu ( Jesli koniecznie ma to byc w miare na raz)

Raczej na raz puszczać tego nie będę tylko chciałbym wiedzieć ile mogę
zapuścić na raz
(wystarczyło by 4 na raz) - na testy raczej nie mam mozliwości.

> Co do oprogramowania to najprosciej jest użyć Northon Ghost. Mozna tam
> zastawic backup głowny i backupy przyrostowe. Mozna ten proces
> zautomatyzowac i podzielic czasowo. Wtedy backup nie bedzie sie zapychał
> ,nie potrzba udziału człowieka i jest kontrola nad backupem.

Co do programu to już wybrałem będzie Cobian Backup prosty ale chyba
wystarczy (też ma opcje przyrostową).
Ghost byłby dobry gdyby trzeba było zgrywać całą partycję i wogóle jest
niezłym narzędziem ale kosztuje..

Pozdrawiam