Re: LCD do zastosowan czysto biurowych....

Autor: Artur Mariański <none_at_none.pl>
Data: Tue 23 Jan 2007 - 17:40:17 MET

Obywatel(ka) QkamCoSieDzieje dnia 2007-01-22 doniósł(a), że:

> Na forum mva.pl jest sporo opinii, ze ten monitor ma problemy z
> poprawnym wyswietlaniem koloru bialego. To znaczy zamiast bialego
> jest jakis lekko rozowawy,

Specjalista nie jestem, pewnie sniezno biale to nie jest, ale
identycznie jak w poprzednim kineskopowym CTX 17"

> a przy innych jasnych kolorach widac
> jakies "ziarno" lub "pyłek". Czy moglbys to potwierdzic lub
> zaprzeczyc. Podobno to "zasluga" warstwy antyrefleksyjnej

Widzialem zdjecia tego efektu na mva.pl i u mnie z cala pewnoscia tego
nie ma (choc wartwa antyrefleksyjna tez jest :))
Ale taki efekt widzialem w kilku notebookach, z tym ze tam to cala
seria miala. No i co dziwne, BIOS to niwelowal, wiec moze w tamtym
przyapdku to nie wina Benq, ale BIOSu MB lub karty graf.

>. Chcialem
> tez kupic ten monitor, ale troche mnie niepokoja wlasnie te opinie i
> teraz mam zagwozdke. Dzieki za jakies info.

Ja tam moge polecic z czystym sumieniem :)

Pozdrawiam

--

         Artur Mariański