Re: LCD do zastosowan czysto biurowych....

Autor: QkamCoSieDzieje <qkam_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 22 Jan 2007 - 20:50:05 MET

Użytkownik "bosskg" <bosskg@o2.pl> napisał w wiadomości
news:ep2157$4a5$1@bmj-lx1.bmj.net.pl...

> Popieram. Spelnia obydwa warunki. Mam taki wiec moge pochwalic. W tej
> cenie nie kupisz lepszego

Na forum mva.pl jest sporo opinii, ze ten monitor ma problemy z poprawnym
wyswietlaniem koloru bialego. To znaczy zamiast bialego jest jakis lekko
rozowawy, a przy innych jasnych kolorach widac jakies "ziarno" lub "pyłek".
Czy moglbys to potwierdzic lub zaprzeczyc. Podobno to "zasluga" warstwy
antyrefleksyjnej. Chcialem tez kupic ten monitor, ale troche mnie niepokoja
wlasnie te opinie i teraz mam zagwozdke.
Dzieki za jakies info.

A tak poza tym, zeby nie zakladac nowego watku - co sadzicie o monitorze LG
L1919S? Lepszy jest od tego BenQ? Wart jest ceny ok 950 PLN? Moze ktos tu
jest posiadaczem owego i da znac jak sie on sprawuje?

--
Pozdrawiam
Qkam