Re: LCD do zastosowan czysto biurowych....

Autor: Artur Mariański <none_at_none.pl>
Data: Tue 23 Jan 2007 - 17:35:33 MET

Obywatel(ka) lechg1976@gmail.com dnia 2007-01-22 doniósł(a), że:

> A ja własnie dzisiaj kupiłem monitor Benq FP91GP i kiszka jakich
> mało.
> Od samego początku miał uszkodzone poświetlanie - robiła się
> jakaś szara tęcza na 25 %powierzchni monitora.

ja tez otzrymalem go dzisiaj i najmniejszych problemow z obrazem, a
przeprowadzalem doglebne testy programem NEC'a

> A po około 2 godzinach w takiej męczari (miałem nadzieję że mu
> przejdzie), pojawił się pierwszy bad piksel. PO DWÓCH GODZINACH !!!

No widzisz, a ja mam jednego od rozpakowania i wiesz co...czasami musze
sobie przypominac gdzie go widzialem, bo ciezko go znalezc (przy TN nie
byloby tak rozowo).

> Po czym odłączyłem to padło i jutro wraca do sklepu.
>

> Nie polecam tego czegoś - bo monitor to na pewno nie jest.

po prostu trafiles na uszkodzony egzemplarz. Jakby wszystkie chodzily
idealnie nie istanialyby serwisy.

U mnie za to jet problem z wyjsciem DVI. Po podlaczeniu przez ten kabel
na niektoych kolorach (raczej na szaryn) oraz rogach ekranu migaja
czerwone kropeczki. Na 60HZ widac to najmniej, ale widac.
Uzywam teraz DSUB i wszystko jest OK.
Szukalem po sieci i ludzie w takich przypadkach sugeruja slaba jakos
kabla DVI, ale ja cos podejrzewam karte (Gigabyte Radeon 9000 pro). dla
ktorej rozdzielczosc natywana jest jednoczesnie maksymalna mozliwa do
wygenerowania :)

Obraz z D-Suba mi jednak odpowiada wiec i dlasze dochodzenie sobie
odpuszcze

Pozdrawiam

--

         Artur Mariański