Re: LCD do zastosowan czysto biurowych....

Autor: <lechg1976_at_gmail.com>
Data: Mon 22 Jan 2007 - 20:52:03 MET

A ja własnie dzisiaj kupiłem monitor Benq FP91GP i kiszka jakich
mało.
Od samego początku miał uszkodzone poświetlanie - robiła się
jakaś szara tęcza na 25 %powierzchni monitora.

A po około 2 godzinach w takiej męczari (miałem nadzieję że mu
przejdzie), pojawił się pierwszy bad piksel. PO DWÓCH GODZINACH !!!

Po czym odłączyłem to padło i jutro wraca do sklepu.

Nie polecam tego czegoś - bo monitor to na pewno nie jest.