intel extreme 2 - problemy...

Autor: Tomek Burzała <burzala_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 23 Jan 2007 - 12:25:53 MET

Witam.
Mam problem ze zintegrowaną kartą graficzną intel extreme 2. Podczas pracy
z LCD (sprawdziłem kilka modeli różnych producentów) często pojawia się
"fala", tzn. cały obraz faluje w pionie. Mam kilka sztuk tych komputerów i
występuje to na wszystkich.
Sytuacja jest o tyle dziwna że efekt nie jest ciągły, lecz pojawia się i
znika. Dodatkowo dodam że amplituda fali zależna jest od częstotliwości
odświeżania.
Jeśli ma ktoś pomysł o co w tym chodzi to proszę o pomoc.

Tomek