"Adramelech" Xns98C0D59F2F649adresutuniema@127.0.0.1
> A ustaliłeś ze sprzedawcą możliwość zwrotu? Bo jeżeli sklep nie przewiduje
> zwrotu to pozostaje ci tylko wysłać monitor do serwisu.
Jeśli jesteś konsumentem:
http://bap-psp.lex.pl/serwis/du/2002/1176.htm
http://www.leszekc.w.tkb.pl/toshiba/ReadMePlease.htm
Możesz zażądać wymiany na nowy (nie na ,,odświeżony'') albo naprawy.
Jeśli się nie powiedzie -- możesz żądać zwrotu pieniędzy.
Żyjąc w tym państwie automagicznie ,,ustaliłeś'' ze sprzedawcą co i jak.
Możesz skorzystać z pomocy Rzecznika Konsumenta. Płacisz za to podatkami.
(jak za policjanta, księdza, nauczyciela w ,,bezpłatnej'' szkole czy uczelni itp.)
Ale musisz skierować się:
-- do sprzedawcy (nie serwisu, gwaranta itp.)
-- i na piśmie.
-- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' leszekc@@alpha.net.pl '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;, .;. . .;\|/....Received on Mon Jan 22 21:20:08 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 22 Jan 2007 - 21:51:31 MET