"Eneuel Leszek" <prosze@czytac.fontem.lucida.console9> Odpowiedz na
news:ep361v$fad$1@news.task.gda.pl:
>
> "Adramelech" Xns98C0D59F2F649adresutuniema@127.0.0.1
>
>> A ustaliłeś ze sprzedawcą możliwość zwrotu? Bo jeżeli sklep nie
>> przewiduje zwrotu to pozostaje ci tylko wysłać monitor do serwisu.
>
> Jeśli jesteś konsumentem:
>
> http://bap-psp.lex.pl/serwis/du/2002/1176.htm
> http://www.leszekc.w.tkb.pl/toshiba/ReadMePlease.htm
>
> Możesz zażądać wymiany na nowy (nie na ,,odświeżony'') albo naprawy.
> Jeśli się nie powiedzie -- możesz żądać zwrotu pieniędzy.
ALBO. A pan sprzedawca powie:
- Oczywiście. Naprawimy. Prosze zostawić to wyslemy do serwisu Benq.
Oczywiście jak pan sam wyśle bedzie to trwało szybciej bo u nas za kare
poleży przez tydzień albo dwa na zapleczu;)))
> Żyjąc w tym państwie automagicznie ,,ustaliłeś'' ze sprzedawcą co i jak.
Ech naiwniak;))
> --
Popraw delimitera bo nie działa.
Pozdrawiam!
-- Piotr Sobolewski "My jsme Borg. Odpor je marny, budete asimilovani..." http://adramel.prv.pl - artykuł o zgrywaniu przez karty TV.Received on Tue Jan 23 08:50:09 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 23 Jan 2007 - 08:51:20 MET