Re: Benq - Wycofuje sie z Polski?

Autor: Adramelech <adresu_at_tu.nie.ma>
Data: Mon 22 Jan 2007 - 21:00:07 MET

lechg1976@gmail.com Odpowiedz na
news:1169495377.133776.180920@s34g2000cwa.googlegroups.com:

> A ja własnie dzisiaj kupiłem monitor Benq FP91GP i kiszka jakich
> mało.

Dobry monitor tylko ty wylosowałeś kiepski egzemplarz. FP91GP to udany
monitor. Oczywiście sprawny.

> Od samego początku miał uszkodzone poświetlanie - robiła się
> jakaś szara tęcza na 25 %powierzchni monitora.

Widziały gały co brały;)

> A po około 2 godzinach w takiej męczari (miałem nadzieję że mu
> przejdzie), pojawił się pierwszy bad piksel.

Liczyłeś na cud że sam się naprawi?
;)))

> Po czym odłączyłem to padło i jutro wraca do sklepu.

> Nie polecam tego czegoś - bo monitor to na pewno nie jest.

I po co kupowałeś uszkodzony? Nie lepiej było dobry...
A ustaliłeś ze sprzedawcą możliwość zwrotu? Bo jeżeli sklep nie przewiduje
zwrotu to pozostaje ci tylko wysłać monitor do serwisu.

Pozdrawiam!

--
Piotr Sobolewski