Re: ciekawostka

Autor: moscal moscal <qms_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Mon 22 Jan 2007 - 19:14:40 MET

Paweł Andziak <ganda@ganda.pl> napisał(a):

> Liczenie z uzyciem jednego rdzenia/procesora:
>
> Athlon XP 2600+ 1,9 Ghz
> 328 sekund
>
> Intel Xeon 2,8 Ghz
> 221 sekund
>
> Intel Core 2 Duo E6300 1,86 Ghz
> 192 sekundy
>
> Intel Core 2 Duo E6300 @ 2,13 Ghz
> 171 sekund
>
> Zdziwilo mnie dosyc mocno, ze Core 2 Duo przy standardowym taktowaniu
> skopal tylek serwerowemu Xeonowi... Narazie sie ucze do 2 egzaminow,

ech te porownania nie maja najmniejszego sensu, lepiej ucz sie dalej do
egzaminow;)

porownywanie kodu skompilowanego pod "zwykle procesory" z xeonem, bez
kompilatora intela to po prostu smiech na sali, a co do rozdzielania roboty na
inne rdzenie w dalszej dyskusji to przeciez nie od dzis wiadomo, ze
zaprojektowanie czegos na wiele maszyn wymaga nielada sztuki, bo mozna uzyskac
bardzo latwo wyniki odwrotne od zamierzanych:)