Re: Bardzo wolny FireWire!

Autor: Marcin <lelec_at_op.pl>
Data: Mon 22 Jan 2007 - 15:02:28 MET

>Czy ktos ma w swoim kompie kontroler firmy Billionton PCI DV+ Ulead
>Video Studio? Kupilem go kilka dni temu, i przy przegrywaniu z kamery
>DV, w jakosci DV mam smieszny transfer ok 2,3 MB/s. za nic nie moge
>sobie z tym poradzic, a wiem ,ze ten kontroler obsluguje standard 400
>Mb/s. labelek krotki, ciecale metr, sterowniki zainstalowane, komputer
>szybki. A jednak FireWire jest wydolny! co może byc zle?

Nie jestem znawcą tematu, ale zdaje mi się, że ograniczeniem przy transferze
jest raczej mechanizm kamery. Głowica sczytuje z taśmy materiał z taką prędkością.
Wydaje mi się, i policzyłęm sobie tak:

1 h materiału na miniDV po sczytaniu ma ponoć 13 GB
1 sekunda ma w takim wypadku 3,6 MB czy jakoś tak.

Żeby nie było dropów, nie da rady szybiej sczytać!

Serdeczne pozdrowienia
Marcin