Re: Jaką moc pobiera procesor AMD w trybie C&Q?

Autor: Marcin Narzynski <narzynka.usun_at_tez_usun.onet.pl>
Data: Mon 22 Jan 2007 - 15:15:21 MET

> Musisz czekać aż AMD opublikuje nową rewizję dokumentacji.
>
> I wątpię, by minimalny pobór mocy różnił się od podobnego
> technologicznie procesora Socket 939 więcej niż o 10%.

Liczę, że jednak nie będzie to 40W. Oczekiwałem wartości podobnych do
Sempronów, czyli około 20W.
Semprony biorą niecałe 60W w stresie (A64 pobiera 62W) więc oczekuję
podobnych wyników i w spoczynku.

A może ktoś sprawdziłby te parametry przy pomocy tego programu:
http://www.amd.com/us-en/assets/content_type/utilities/powersetup.exe

To link do AMD Power Monitor v 1.0.2.

MN