Bardzo wolny FireWire!

Autor: Mixmanos <mixmanos1_at_wp.pl>
Data: Mon 22 Jan 2007 - 14:52:41 MET

Witam...
Czy ktos ma w swoim kompie kontroler firmy Billionton PCI DV+ Ulead
Video Studio? Kupilem go kilka dni temu, i przy przegrywaniu z kamery
DV, w jakosci DV mam smieszny transfer ok 2,3 MB/s. za nic nie moge
sobie z tym poradzic, a wiem ,ze ten kontroler obsluguje standard 400
Mb/s. labelek krotki, ciecale metr, sterowniki zainstalowane, komputer
szybki. A jednak FireWire jest wydolny! co może byc zle?

Opis swojego problemu umiescilem na grupie alt.pl.rec.videokamery , ale
jeszcze nikt sie nie zreflektowal odpisac.

z góry dzieki za pomoc!