Re: Drukarka usb....jak w Erze

Autor: <dzika241_at_interia.pl>
Data: Mon 22 Jan 2007 - 14:50:49 MET

> 2 znajomych kupilo jakis czas temu Brother dcp-115c i bodajze dcp-117c,
> drukarki do jeszcze dzialaja ;)
>

> WS
> Dzięki, poczytam
> brzmi interesująco, nawet nie słyszałam o takiej marce a tu prawie jak w
> Erze

Od ponad 2 tyg. posiadam takiego "łoś and goł" czyli Brathera
dcp-330c za naprawdę niewielkie (stosunkowo) pieniądze.
Rozważałem zakup dcp-115 ale ponieważ różnica w cenie jest
niewielka ok100pln a parametry dcp-330c ciutkę lepsze
(kropla min.1,5, poza tym ekranik LCD) kupiłem właśnie DCP-330c za
373pln. u dealera Brothera
http://www.henwar.pl/24943/brother_dcp-330cdsk_a4_kolor_atrament.html.
Najniższa cena na rynku! Ostatnio była reklamowana w gazetce
ElectroWorld za chyba 459. Wracając do samego urządzenia - jestem
baaardzo zadowolony,
drukuje, skanuje i kopiuje znakomicie i naprawdę GORĄCO polecam.
Jeżeli ktoś miałby zamiar naby to uwaga na ceny, bo te nawet u
dealerów Brothera są bardzo różne - od 373(aktualnie podwyższyli
do 378) dp prawie 500 za to samo ustrojstwo. I to by było tyle.