problem z instalacja windowsa na laptopie compaq

Autor: Leechu <Leechu_wytnijTO__at_poczta.fm>
Data: Mon 22 Jan 2007 - 00:01:52 MET

Witajcie.
Chciałem zrobić dobrze a tylko namieszalem.
Mam laptopa compaq jeden z nowszych modeli dysk SATA 120 GB itd. z
zainstalowanym windowsem XP angielskim. Chciałem wrzucić Polskiego.
Zabrałem się jak zwykle od skasowania dwóch partycji z pomocą Partition
Magic i założenia dwóch nowych o innych odpowiadających mi rozmiarach.
Jednak po zapuszczeniu polskiej instalki WIN XP okazuje się że windows nie
widzi żadnych dysków twardych wyskakuje stosowny komunikat i instalacja
zostaje przerwana.
Przeformatowałem nową partycję FDISK -em lecz dalej Dalej występował ten sam
problem.
Czy laptopy compaq są w jakiś sposób zabezpieczone przed instalacją innego
systemu operacyjnego (jak dla mnie dziwne, niewyobrażalne i niemożliwe)? czy
może problem tkwi w braku sterowników do SATA w instalce windowsa (dziwne że
zwykły FDISK sobie poradził z wykryciem i sformatowaniem dysku)
Wiem że w compaq jest coś takiego jak system recovery ale wątpie abym mógł
przywrócić system skoro już tak namieszałem z partycjami poza tym zależy mi
na polskim a nie na angielskim windowsie jak również nie posiadam
oryginalnej płyty recovery compaq .
Po drugie może być problem z tym że windows XP nie ma sterowników do dysków
SATA. i wystarczy ich dogranie do instalki windowsa i wszystko powinno pójść
bez problemów, tylko w jaki sposób dograć owe sterowniki SATA. Proszę o
sugestię

--
Pozdrawiam
Leechu