Re: Creative Sound Blaster X-Fi -Przereklamowany bubel :/

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Sun 21 Jan 2007 - 22:59:55 MET

Mich@l <kzvfvbk.hfhagb@tnmrgn.cy> wrote:

> Czy oby na pewno. Instalowałem betę Visty (mam SB Live) i zdaje się że
> można było ustawić głośniki 5.1. Zresztą mnie to wszystko jedno, mam
> zestaw 2.1 i nie planuję niczego bardziej surroundowego ;)

            To zdaje Ci sie czy na pewno Vista oferuje dzwiek 5.1 z akceleracja
sprzetowa (bo po co w takim raznie Emu10k1) na Live!? Naprawde nie wiem,
RC2 sciagnalem od MS jakis czas temu jako ciekawosteke, dostalem klucz
i jak czytam sobie http://badvista.fsf.org/ to przechodzi mi ochota na
zainstalowanie a pewnie niedlugo skonczy sie waznosc klucza. Tak wiec nie
moge tego sam zweryfikowac, a jakis czas temu byl tu na grupie linkowany
artykul opisujacy ograniczena Visty sprowadzajace sie do wylacznie stereo
bez akceleracji na wszystkim starszym od XFi.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl