Re: Dzisiejszy soft = żenada

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Sun 21 Jan 2007 - 21:53:46 MET

MadMan <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> wrote:

> Jak miałem ATi, to używałem tylko Omeg, bardzo fajne
> sterowniki, miały m. in. zdjętą blokadę podkręcania R9550 (którą to
> kartę miałem).

            U mnie dokladnie tak samo (R9550 i nie wiem po co ludzie wgrywali
biosy od R9600 tracac gwarancje), a przy poprzedniej GF2Ti rowniez Omegi
45.xx. Szkoda ze grupa zarzucila modowanie sterownikow nVidii bo z nimi
to jest gorzej niz u ATI - firma wypuszcza sterowniki w wersji "wczesna
beta" i to co w jednych poprawi, to w kolejnych zepsuje.

BTW:
Jakie wlasciwie modowane sterowniki sa polecane teraz do GF7600? Wrzucilem
po kupnie 93.71 WHQL i tak zostalo (praktycznie nie gram) ale widze takie
kwaitki jak niemozliwosc sterowania poziomem kazdego z kolorow z osobna
tylko wszystkimi jednoczesnie, zarowno dla 2D jak i dla nakladki. Co by nie
mowic o sterownikach ATI to takie rzeczy sie nie zdarzaly.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl