Re: zakup obudowy wyciszającej

Autor: sd <sd_at_sd.com>
Data: Sun 21 Jan 2007 - 22:05:43 MET

Marek S. napisał(a):
> już mam dosyć helikoptera w pokoju - macie jakieś propozycje co do nowej
> obudowy, która by go jakoś wyciszyła?

nie wazne jak wyciszysz caly komputer, dysk i tak bedzie ci przeszkadzal
- chyba ze uda ci sie znalezc super cichy dysk, na pewno nie WD2500KS.
ja tylko ten dysk slysze, nic innego - pompka cichutka, 1 wentyl na
dysku, 1 duzy wyciagajacy, 1 duzy w zasilaczu, obudowa wyciszona matami
(troche pomoglo).

reasumujac, na co zwrocic uwage:
- pozadna obudowa
- duze pozadne wentylatory 120mm z regulacja obrotow
- pasywne chlodzenie GPU, chipsetu
- chlodzenie CPU zalezu od CPU, krecenia itp, zalozysz wode i jeszcze
jak ja odprowadzisz na zewnatrz (akwarium) to bedzie cichutko.