bezpieczny zasilacz

Autor: ARO <nie_at_dam.mejla>
Data: Sun 21 Jan 2007 - 12:47:13 MET

Witam.

Zjaral mi sie zasilacz (model 300X). Na szczescie do grobu ze soba nie
zabrał zadnego podzespolu komputera. Teraz rozgladam sie za jakims w miare
dobrym (stabilne napiecia), cichym i nie kosztujacym majatku zasilaczem -
tj. do 200pln maksymalnie - o mocy minimum 350W. Na co patrzeć przy wyborze
zasilacza, zeby wybrac model bezpieczny? Bezpieczny to taki, ktory paląc się
nie zniszczy mi reszty komputera - na tym po za cechami w/w zależy mi
najbardziej. Moze ktos zna jakaś markę godną polecenia lub konretny model co
spełni moje oczekiwania przede wszystkim dotyczące bezpieczeństwa?

pozdro

--
ARO