Re: bezpieczny zasilacz

Autor: Reksio <mislawek_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 21 Jan 2007 - 17:01:01 MET

> najbardziej. Moze ktos zna jakaś markę godną polecenia lub konretny model
co
> spełni moje oczekiwania przede wszystkim dotyczące bezpieczeństwa?

Jezeli naprawde szukasz bezpiecznego zasilacza, to typu:
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=159421484
albo
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=158852703
Przy tym drugim nie mam doswiadczenia w podlaczaniu - wyglada ze ma taki
uklad wyprowadzen jak DELL. Ale zapewniam ze serwerowe zasilacze sa znacznie
lepsze od "zwyklych"
Jezeli natomiast uzyles okreslenia "bezpieczny" tylko w kategorii
"bezpiecznych na miare peceta" to proponuje posluchac odpowiadajacych na
posty - na tej grupie na temat zwyklych zasilaczy pecetowych nawet tych
owianych legenda, kosztujacych 500 pln powiedziano juz chyba wszystko. Wiele
zalezy jaka kasa dysponujesz, i jakie dane sa na dyskach, i do czego sluzy
komputer.

Pozdrrrrr.... Reksio