Re: Poszukuję drukarki laserowej i skanera

Autor: Mariusz <mk_NOSPAM_at_popnet.pl>
Data: Sat 20 Jan 2007 - 23:02:47 MET

> Przyszło mi do głowy, że szukanie informacji o sprzęcie do
> dtp na pececie to jak szukanie dziewicy w domu publicznym. :)

Jak powiedziałem do małego dtp więc nie przesadzajmy z MACiem, to nie te
czasy troszkę...

> Jeśli już Usenet -- są grupy o dtp. :)
> Ale chyba zabierasz się do tego od złej strony.

Tak znam tą grupę i chyba się tam wybiorę, ale myślałem, że tutaj ktoś coś
będzie w stanie sensownego powiedzieć... no cóż.
Odpowiedzi na pytania czemu nie działa tv out i czy c2d jest super widac są
ciekawsze hi hi.

--
Mariusz