[pyt] Blokada modyfikacji rejestru

Autor: Michał Marcinowicz <Mick_M_at_nie.dla.spamu!.poczta.fm>
Data: Sat 20 Jan 2007 - 23:09:39 MET

Witam!

    Czy jest jakaś metoda na zablokowanie możliwości modyfikacji rejestru
przez określonych użytkowników (lub w ogóle zablokowania dla wszystkich)
oraz blokady modyfikacji przez skrypt uruchamiany podczas startu - logowania
do systemu ?

Bardzo mi na tym zależy, bo skrypt - na który nie mam wpływu, co logowanie
ogranicza mi uprawnienia, które musze sobie ręcznie przywracać.

Bardzo proszę o pomoc.
Pozdrawiam !
Mick M.