Re: Sterowniki do Gf

Autor: BrunoN <brunon99_at_ARGHH-WYTNIJ.o2.pl>
Data: Sat 20 Jan 2007 - 22:48:11 MET

Aju napisał(a):
> Witam,
> mam pytanie czy wszystkie sterowniki ze strony nVidia.com chodza tak
> samo na wszystkich Gf ? Czy zawsze najnowszy oznacza najlepszy nawet w
> starszych kartach ?
> poszukuje sterowników do karty Gainward GeForce4 Ti 4200 with
> AGP8X.Zainstalowane mam nowe ze strony nvidii 93.71
>
> Lub może to wina płyty głównej ( to ta Biostar K8T80-A7
> http://www.egielda.com.pl/?str=art&id=158-6 )
> Nie mam zainstalowanych do płyty żadnych sterowników oprócz tego co
> wrzucił system przy instalacji, może to mieć coś wspólnego ?

Przeczytałem trzy razy i nie wiem, o jakie objawy chodzi. Ale pewnie
potrzeba zassać jakieś stery w rodzaju VIA 4in1, żeby AGP na płycie
zachowywał się po ludzku. Instalka windy takowych nie posiada.

--
to byl robak, chronologiczny pasozyt, zegarmistrz swiata w biciu godzin.
a zywi sie cukierkami "kukulskami", drobno zmielonymi w trybach zebatek