Sterowniki do Gf

Autor: Aju <ajuUSUNTO_at_master.pl>
Data: Sat 20 Jan 2007 - 20:17:10 MET

Witam,
mam pytanie czy wszystkie sterowniki ze strony nVidia.com chodza tak samo na
wszystkich Gf ? Czy zawsze najnowszy oznacza najlepszy nawet w starszych
kartach ?
poszukuje sterowników do karty Gainward GeForce4 Ti 4200 with
AGP8X.Zainstalowane mam nowe ze strony nvidii 93.71

Lub może to wina płyty głównej ( to ta Biostar K8T80-A7
http://www.egielda.com.pl/?str=art&id=158-6 )
Nie mam zainstalowanych do płyty żadnych sterowników oprócz tego co wrzucił
system przy instalacji, może to mieć coś wspólnego ?

ps. z tego co zauważyłem bios video ( cokolwiek to znaczy ) jest z 2002 roku
i niby jest za stary, ma to jakiś wpływ ?

--
Pozdro...
:D->-<