Re: Fatalne przewijanie!

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Sat 20 Jan 2007 - 15:44:07 MET

Dnia 19.1.2007, Adramelech napisał(a):

> No wiem że chip to takie sobie źródło, ale powołują się na jakiegoś
> "prawnika" M$.
>
> http://www.chip.pl/arts/archiwum/n/articlear_57067.html

Trochę stary ten artykuł - przez prawie 4 lata mogło zmienić się
wieeeeeele. Np. jak się ma do tego partycja czy płyta 'recovery'?
Według tego artykułu jakikolwiek backup partycji z Windows może być
"podciągnięty" pod nielegalną kopię - IMO tak jak piszesz na "zdrowy
rozsądek" to bzdura totalna.

Ponadto czytamy tam:
"Prawo sporządzania kopii zapasowych reguluje ustawa o prawie autorskim.
Artykuł 75 ust. 2 pkt 1 tej ustawy przewiduje możliwość sporządzenia kopii
zapasowej (nawet bez zgody producenta programu), jeśli jest to niezbędne
do korzystania z programu komputerowego. Ustawa używa wyraźnie słowa
"niezbędne", a nie na przykład "praktyczne"."
Teraz załóżmy, że nie mam flopa i mam dysk SATA, robię sobie kopię z
dołączonymi sterownikami do SATA i według powyższego wszystko jest w
porządku. :D
Wszystko kwestia interpretacji. :/

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/   google.bajo.pl/zaproszenia/