Re: Wybór notebooka

Autor: Kafar <francesco9_at_poczta.fm>
Data: Sat 20 Jan 2007 - 15:08:20 MET

> Z podanych trzech ten by był najlepszy.
> Zastanów się jednak nad czymś takim:
> http://www.skapiec.pl/site/cat/17/comp/1-134 odpada13408
>
> Co prawda baterie nie są mocną stroną u Toshiby, jednak jakość całego
> komputera będzie o niebo lepsza od wyżej wymienionych.

Dla mnie MM i AGD dla ubogich nie istnieją. Z Acerów troche napatrzyłem-
jedyne co mi uwage przykuło to napęd optyczny- nieważne czy NEC czy LG
padały jak głupie- i faktycznie trzeba się na serwis oczekać, a tak poza tym
wyglądały na solidne.
Zabomniałem dodać że bezwzględnie musi być wyjście TV- którego bardzo często
nie ma w najniższym segmencie cenowym: Toshiba L30-134 i ten Acer z allegro
odpadają. Również procesor intela nie jest priorytetem- tylko, że w
przypadku AMD Mobile będzie on sprzężony z chipsetami firm Via lub Sis co
dyskwalifikuje na starcie.
Co do Maxdaty to myślałem że niemiecka solidność zobowiązuje. Patrząc na
dane techniczne to bije Toshibe na głowe dwukrotnie pojemniejszym dyskiem,
ramem, ceną i gwarancją.
Pozdrawiam.