Re: [OT] Re: Dysk twardy 250 czy 320GB?

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Sat 20 Jan 2007 - 15:05:49 MET

ZZ <someone@indigo.ie> wrote:

> [...]

            Pracowal, dlaczego ma nieproprawnie pracowac nawet
przy ~12-14 stopniach (na plusie oczywiscie) - przeciez
peceta zazwyczaj uzywa sie nie w lazience czy kuchni, tylko
w pomieszczeniu gdzie przebywaja ludzie - normalnym ogrzewanym
pokoju. Problemem w takich starych kamienicach jest nie sprzet
(sam sie ogrzeje) tylko operator, ktory zdecydowanie gorzej
znosi takie temperatury ;)

> do pracy to komputer nie potrzebuje wysokiej temperatury
> sam sie nagrzeje na tyle zeby bylo OK
> gorzej z dlugim przechowywaniem WYlaczoneko komputera
> lub jego czesci

            No wlasnie robie testy z pfSense, ktory z zalozenia ma
dzialac nonstop i wychodzi mi ze jednak calkowite odlaczenie
wentylatorow w zasilaczu i CPU nawet mobilnym najlepsze nie
jest wiec stawianie go w pokoju mieszkalnym to sredni pomysl.
Zastanawiam sie nad wyekspediowaniem peceta na strych,
niestety nieogrzewany, raz ze krocej dla kabla od wifi, dwa
ze moze sobie halasowac HDD i wentylatory do woli.
Gorzej z temepratura - w zimie od minus kilku stopni do pewnie
+40 albo i ciut wiecej w lecie. Ktos tak przez dluzszy czas uzywal
peceta-domowy maly serwer?

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl