Re: Wybór notebooka

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Sat 20 Jan 2007 - 15:18:11 MET

Kafar napisał(a):
> Dla mnie MM i AGD dla ubogich nie istnieją.

Z powodu? Bo przecież oni tych komputerów nie produkują, ani gwarancji
nie obsługują. W czym więc problem, bo nie rozumiem?

> Z Acerów troche napatrzyłem-
> jedyne co mi uwage przykuło to napęd optyczny- nieważne czy NEC czy LG
> padały jak głupie- i faktycznie trzeba się na serwis oczekać, a tak poza tym
> wyglądały na solidne.

Uwierz mi, sam mam bardzo złe doświadczenia z już niejednym Acerem. W
sieci (również na tej grupie) co chwilę pojawiają się takie opinie jak
moje. Dla świętego spokoju - nie polecam.

> Co do Maxdaty to myślałem że niemiecka solidność zobowiązuje. Patrząc na
> dane techniczne to bije Toshibe na głowe dwukrotnie pojemniejszym dyskiem,
> ramem, ceną i gwarancją.

Pozornie. W rzeczywistości jest zupełnie inaczej.

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl
"Ludzie dzielą się na 10 kategorie: