Re: Pomoc w wyborze laptopa

Autor: sg4 <sg4_wytnij__at_neostrada.wytnijto.pl>
Data: Fri 19 Jan 2007 - 16:18:01 MET

Marcin Grodek napisał(a):
> ASUS A6KM-Q097
jestem szczęśliwym posiadaczem tego laptopa od jakiegos miesiaca i musze
przyznac ze przy dorzuceniu dodatkowej 512RAM chodzi slicznie, zarowno
praca biurowa (glownie programowanie, edytory tekstu i troche grafiki)
jak i gry nawet te najnowsze (na srednich detalach da sie grac)
bateria prawie 3h trzyma
o serwisie nie moge sie wypowiadac bo narazie na szczesie nie mialem z
nim doczynienia :)
> Minusy komputerów ASUSA to chyba jedynie wolne dyski (4200 RPM).
a to sie mozna zdziwic bo ja wlasnie w tym laptopie mam wsadzony dysk
5400RPM Hitachi (niestety nie pamietam dokladniejszych parametrow ale na
zyczenie moge wieczorem rozkrecic i podac :) )

po miesiacu uzytkowania polecam i mam nadzieje ze za 2 lata tez bede
polecal :)

pozdrawiam
sg4